CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 26, 2010

me...


hmm 1st time nk tulih disini
ape eh nk cite..
slalu cite kt diary je
tp maleh plak nk menulis akhir2 ni
kehidupanku skrg ok je..
stil bergelar student..
still kna bace buku..
lame gak aku blaja..
dr upsr,pmr,spm,diploma n now ijazah..
umur da makin lanjut tp aku xksh..
blaja pon best blh njoy gak..
tmbh2 dok uitm arau ni
berjln sakan je..
dpt plak geng sekepale..
heaven ar org ckp
hihi

arini ari sabtu slalu aku pg jln2 ngn membe2
tp mgu xblh..
membe2 ku pg camping
bygkn la aku dok uma sorg2 ni ha..
naseb baek aku brani,..
da la kiut,,
hahah
merepek je minah ni

xsaba tgu dorg blk sok..
knonnye arini aku nk stat wat esemen kna anta mgu dpn ni.
kononnye la..
haha
i'm very last minute person..
bile nk brubah ntah..
ish kna mule gak ni
kang xckup tgn nk wat..
huhu
tata
nnt aku smbg merepek disini eh..
salamz..

No comments:

Post a Comment