CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 19, 2010

aku ase nk kawen..lalala

ish cptnye ms berlalu...dah nk abes thn 2010..
final stat 2nov??daym..aku byk tdo n jln2 je yg aku igt aku wat sem ni..hoho
hopefully aku succes la sem ni.pas final dah stat praktikal lak.. ape la agaknye keje yg aku kna wat nnt.. tdo?? men facebook?? mkn?? tdo lg?? hahhaha giler heaven kalo leh wat tu je.. :p
sem ni walaupn mmg mmbusankn krn aku xde klas sgt.. sy pndai isi ms lapng dgn g msk klas org(buang tebiat)..tgk muvie katon (fav tgk katon disney) n tdo n tdo lg..giler looser ase..teory aku tdo adlh utk cpt ms brjln..hahah nnt gila bru hang tau wahai daliela oi..! hmm berat aku sem ni mmg kekal gemoknye..sbb amalan exercise harian ku iaitu mkn n then tros tdo.. kononnye awal thn aritu azam nk krus blk..xda maknenye sbb aku suka mkn n tdo.. wo! byk tol prkataan "tdo" dlm essay klam kbutz ni..hahhaha..
hmm aku aritu da sediakn da beskal utk knonnya ilang kn busan tp malang hanya hangat2 taik nonong(kucing aku kt uma sewa ni hoho!)beskal tu berhabuk da tau.. naek ade la dlm 5,6kali je... beskal tu dijdkn accesory ruang tamu sbb ruang tamu xdak hiasan.. geliga kn aku..hik2
ok da.. mls tuleh da..
p/s jom tdo..yeah! i like to tdo..lalala

No comments:

Post a Comment